20.4.10

Κείμενο της Πρωτοβουλίας για την Απεργία 5ης Μάη

Η ανατροπή των νέων αντεργατικών και αντιεκπαιδευτικών μέτρων είναι υπόθεση δική μας. Μας πετάνε στην ανεργία. Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας!
Το Πολυνομοσχέδιο που παρουσίασε η κυβέρνηση συμπυκνώνει το μεγαλύτερο μέρος των αντιδραστικών επιδιώξεων του συστήματος για την εκπαίδευση. Στα πλαίσια της γενικής επίθεσης που η κυβέρνηση έχει κηρύξει ενάντια στους εργαζόμενους και στη νεολαία, και επιδιώκοντας να στηριχθεί στο αντιδραστικό κλίμα, στοχεύει να ανατρέψει «εδώ και τώρα» κατακτήσεις χρόνων που αποτελούν «ανορθογραφία» στις συνθήκες του εργασιακού-κοινωνικού μεσαίωνα που φέρνει η πολιτική της. Το υπουργείο εσκεμμένα βαζει την ψήφιση του νομοσχεδίου χρονικά κοντά στις πανελλαδικές εξετάσεις μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους εκαπιδευτικούς και προσπαθώντας να τους φέρει «κόντρα» στους μαθητές και τους γονείς τους. Το νέο σχολείο του υπουργείου παιδείας προβλέπει:
• Την κατάργηση των μόνιμων διορισμών και τη διεύρυνση της ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.
• Τη μετατροπή των αναπληρωτών σε ωρομίσθιους (ανασύρει από το χρονοντούλαπο του 1985 διάταξη του ν. 1566 που ποτέ δεν εφαρμόστηκε) με τον «αναπληρωτη μειωμένου ωραρίου»
• Πετάει στον καιάδα όσους έχουν συγκεντρώσει προυπηρεσία
• Καταργεί ολοκληρωτικά το πτυχίο ως προσόν διορισμού, υποβιβάζοντας το σε ένα ελάχιστο από τα απαιτούμενα προσόντα, ακόμα και για να είσαι υποψήφιος για τον ΑΣΕΠ (πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, μεταπτυχιακο, διδακτορικοί τίτλοι). Επιπλέον καταργούνται οι διοριστέοι και συντάσσεται ένας ανοιχτός πίνακας, αφού ο ΑΣΕΠ μετατρέπεται σε τεστ δεξιοτήτων.
• Εκπαιδευτικός – λάστιχο: Το ωράριο των εκπαιδευτικών επιμηκύνεται κατά 5 ώρες καθώς στο πολυνομοσχέδιο προβλέπεται ότι για όλους τους εκπαιδευτικούς «θα εξαντληθεί κάθε δυνατότητα ανάθεσης εκπαιδευτικού έργου καθώς και η δυνατότητα των 5 ωρών υπερωρίας» ακόμα και σε γειτονικούς νομούς, όπως μπορεί να εκτιμηθεί με βάση το νομικό πλαίσιο που ήδη υπάρχει και που ενισχύεται από τις ρυθμίσεις του «Καλλικράτη».
• Την αύξηση των τμημάτων σε 30 μαθητές και την πλήρη ιδιωτικοποίηση των σχολείων.
Οι καθηγητές- με κοινό βηματισμό με τους δασκάλους-, με πολιτικό στόχο την ανατροπή της αντιλαϊκής επίθεσης σε σχέση με το εισόδημα, την ασφάλιση και το πολυνομοσχέδιο, θα πρέπει να αποφασίσουμε στις γενικές συνελεύσεις την άμεση απεργιακή κλιμάκωση μαζί με τη συγκρότηση απεργιακών επιτροπών που θα διεκδικήσουν την πολιτική και οργανωτική διαχείριση του απεργιακού αγώνα.
Απέναντι στη λάσπη και τη δυσφήμιση που δεχόμαστε από το υπουργείο και τους άξιους υπαλληλους του (διάφορους «συναδέλφους» και δημοσιογράφους) ότι είμαστε υπεράριθμοι,ανεπρόκοποι και φυγόπονοι. Απέναντι σε αυτούς που προσπαθούν να βάλλουν απέναντι μας τους μαθητές μας-ότι δεν μας νοιάζει ο κόπος μιας χρονιάς για τις πανελλαδικές- και τους γονείς τους, απαντάμε ότι :είναι φανερό ότι η προοπτική να δοθεί η μάχη είναι μονόδρομος. Ο από κοινού αγώνας εκπαιδευτικών- δασκάλων, αδιόριστων μπορεί να αποτελέσει θρυαλλίδα για την έκφραση της λαϊκής δυσαρέσκειας σε αγωνιστική κατεύθυνση
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ:
• ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΛΗΨΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ Η’ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ!
• ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ!
• ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ!
• ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
• ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!
• ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ!
«Πρωτοβουλία αδιόριστων, ωρομισθίων, αναπληρών και ιδιωτικών εκπαιδευτικών Λέσβου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου